God morgon sjätte juni

 
 
 
 
 
Sveriges nationaldag
 
 
 
 
Ja det är väl inte nåt större firande för min del denna lediga dag...nä jag jobbar på här hemma med bakning, städning, tvätt och annat pyssel, precis som en helt vanlig dag!
 
Vädret är ju fortfarande så trist så då får jag liksom en dipp i att ge mej ut på roligheter, knäppt men så är jag.
 
 
 
Frukosten fick bli lite extra god denna morgon istället med härliga hallon, fet krämig yoghurt med keso och färska små söta persikor och kokos. Svart kaffe, ägg och en gul smoothie
Jag och Nikki mysde med detta i morse då A är och spelar golf idag. 
 
 
 
 
 
 
 
Extra god frukost denna nationaldag!
 
 
Middag blir kokt färskpotatis, matjesill, gräddfil med gräslök, en hård knäckemacka och efteråt svenska smarriga jordgubbar. Det är riktig festmåltid enligt mej!
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har haft ett lite festligare firande och att solen skiner på er!
 
 
//PIllan


Men mums vilken härlig frukost, perfekt sätt att fira på ju! Behöver liksom inte vara svårare än så :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se