Orolig natt

 
 
Här hemma har vi så många fina blombuketter som pryder borden efter studentfirandet. En riktig lyx!
 
 
 
 
 
Ja den gångna natten blev en orolig historia. Filippa hade hög feber och grät av värk i öron, huvud ja hela kroppen kändes nog som glas!
 
Jag la mig i rummet intill henne så jag kunde stiga upp med jämna mellanrum då jag hörde att hon var dålig och ojjade sig i febertopparna. Usch detta är inge kul och jag tycker verkligen så synd om henne!
 
 
 
 
Hon skulle ju ha börjat jobba i övermorgon på Hussborgs herrgård men det är ju tyvärr helt uteslutet, nu är det VILA med stora bokstäver som gäller!
 
 
 
 
 
Min stora lilla skrutta♥
 
 
 
 
Nikki däremot är det full fart på och hon medverkar just nu på det årliga golflägret.
Jätteroligt och väldigt bra ordnat med lunch på herrgården och träning mella 09-15. Bra att hon gillar det och bra med aktiviteter för sommarlediga barn!
 
Eller ledig är hon inte ännu för jag och A jobbar i ganska många veckor till så nästa vecka blir det fritids för mini.
 
 
 
 
Ha det så bra (i blåst och regn...)
 
//PIllan


Så trist med din dotter hoppas hon kryar på sig snabbt ,kram💞





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se