På G igen!

 
 
 
 
God morgon måndag
 
 
Ja nu verkar det som om sommaren ska göra ett rejält omtag denna veckan och meteorologerna lovar sommar igen! Härligt, många går ju dessutom på semester nu så bra tajmat!
 
Själv får jag jobba några veckor till men bara det är sol och varmt så känns det mycket lättare.
 
 
 
Dessutom hoppas jag att jag är på G igen med min träning, att jag ska hitta tillbaka till min vanliga ork och energi..... Jag får verkligen tvinga iväg mej men efteråt är jag nöjd och glad.
Två styrkepass fick jag till förra veckan.... För mej som är van att träna 6 dagar i veckan känns det lite fjuttigt men ändå så måste jag nu känna mej tacksam. Tacksam över att jag orkade och gjorde det!
 
 
I morse vaknade jag strax före 06 och klev rakt upp och stack ut och sprang och avslutade med yoga på altanen, detta som jag ju älskar. Jag får inte ligga kvar och tänka för mycket för då kommer motståndet, nej bara göra det direkt!
 
 
Man ska ALDRIG jämnföra sig med andra, alla har olika förutsättningar. Men eftersom jag har mej själv och rätt höga träningskrav (hade tidigare...) så får jag nu kämpa för att komma tillbaka dit. Men det är ju mina egna krav och ingen annans så därför känns målen ändå rimliga, för mej.
 
 
 
På onsdag åker jag, min pappa och Filippas pappa åter till Falun för att flytta ur hennes lägenhet. Städa och "stänga ner" den delen av henns liv. Känner att det kommer bli jobbigt, flytta är bland det jobbigaste (tyngsta med möbelflytt och städning ).... men när det är klart kan jag lägga det på hyllan och verkligen andas ut!
 
 
 
 
Hoppas ni får en skön start på denna veckan
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se