Det blir en lång vinter

 
 
 
 
 
 
Ja precis så känns det just nu.....det snöar från alla håll och kanter! Som om vi inte redan hade mer än nog med snö. Herrejisses kan inte minnas senast det var så mycket snö? Förra veckans köldknäpp gjorde inte känslan lättare!
 
 
Vi är ju för tusan inne i mars och jag vill se solen och höra takdropp nu!
 
 
 
Men som alla vet är detta inget vi människor råder över och jag försöker verkligen ignorera trivel-känslorna och göra det bästa men......
 
 
 
Eldar i kaleugnarna och yogar för lugn och styrka!
 
 
 
 
 
 
Kan vara den bästa myskänslan och jag får inte nog av att höra knastret från elden och känna värmen. Så underbart att sakta stretcha ut kroppen framför den varma brasan. 
 
 
 
Så peta in en pinne till och andas....!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se