Firar Filippa igen

 
 
 
 
 
Ja igår blev Filippa firad igen trots att hon fyllde i Januari....Sällan hon är hemma under vintern och nu var det Kamilla och Tilda som kom med paket.
Massor med bra husgeråd fanns i paketen, ni vet typ skärbrädor, potatisskalare, vitlökspress, äggskivare etc
Perfekt till en 19-åring som behöver kitta upp köks-skåpen!
 
 
 
Vi bjöd på en liten afternoon tea kan man kanske säga med kakan jag tipsade om tidigare i veckan, keso-tekakor, lite ostar och kex.
Som ni vet vid det här laget så är Kamilla Filippas gudmor och uppvaktar altid både på födelsedagar och jul!
 
 
Kamilla och jag är uppvuxna tillsammans och har gått hela grundskolan ihop. Vi gick under "öknamnen" Bunk och Petis......hahaha vem som var vem?
Tja vi hade även en liten sång med texten Bunkar dom låter så öronen gråter men små Petis dom far omkring, det hörs nästan ingenting.... lite Rassel och lite pling ...Någon som minns tv-programmet Razzel?!
 
 
 
 
 
Kakn var förresten väldigt god och te-kakorna är en ständigt återkommande favorit här hemma!
 
 
 
 
 
Alla tjejerna ville ju vara med och öppna paket
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Även idag har vi umgåtts med Tilda då vi varit barnvakter så vi körde nyss hem den lilla damen. Det blev lite tårar då vi gick för Nikki är nämligen den stora favoriten! Filippa åkte redan igår kväll ner till Stockholm och sin Hugo.
 
 
 
 
Nu har jag gjort helg och det känns så skönt!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se