Hur ser träningen ut just nu

 
 
 
 
 
Ja känns som det var ett tag sedan jag skrev hur min träning ser ut just nu!
 
Som ni vet har jag aldrig något speciellt mål utan tränar för mitt välbefinnande. Därför tränar jag heller inte efter något program utan min träning blir det som faller mej in just för dagen, ja till och med stunden. För ett år sedan tränade jag i princip bara ren styrketräning men just nu är det väldigt lite av just detta!
Jag tränar absolut styrka men inte bara med vikter utan det blir en del pulspass med styrka med kroppsvikt och en del cirkelstyrka. 
 
Jag tänkte att jag skriver upp hur senaste tre veckorna sett ut!
 
Må - Spinning
Ti - Aerobics
On - Spinning + multiträning
To - Prommenad, Yoga
Fr - Spinning + TRX
Lö - Vila
Sö - Spinnig + Cikelstyrka
 
Må - Prommenad
Ti - Aerobics
On - Spinning + multiträning
To - Yoga
Fr - Spinning + TRX
Lö - Vila
Sön - Vila
 
Må - Yoga
Ti- Aerobics
Ons - Vila
To - Prommenad
Fr - Yoga
Lö - Prommenad, Yoga
Sön - Spinning + Cirkelstyrka
 
Jag har ett väldigt stllasittande arbete och rör mej inte alls speciellt mycket när jag inte tränar. Alltså jag har "för långt" till jobbet så jag kan inte gå och åker därför mycket bil ( ca 7 km)..... detta är väldigt trist och därför känner jag att det är extra viktigt att försöka få in så många träningspass som möjligt.
Yogan är ju något som jag bara utför här hemma och det brukar vara i ungefär 30 minuter och mest i rörlighets-syfte. Det ger mej väldigt mycket och jag kan inte vara utan mina korta yoga-sessioner!
 
 
Vi får se hur kommande månader kommer att bli.... känns som jag vill ha lite mer styrka i mitt liv. Slänga hantlar och känna pump i musklerna igen!
 
 
 
Ha en bra dag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se