Nyklippt

 
 
 
 
Nikki som dagen till ära är nyfrisserad. En decimeter fick ryka och hon tycker det blev jätteskönt!
Håret har en väldigt bra kvalitet och är tjockt och fint MEN det blir så himla tovigt då hon är ute och leker och  har mössa och jacka ..... Bättre att kapa en bit så slipper vi så mycket tjiv då det ska borstas.
 
 
 
 
Måndag och påskveckan är äntligen här. Som det verkar (fingers crossed) så ska solen skina resten av veckan vilket självklart känns toppen! Nu kämpar vi på med jobb och skola fram till torsdag sedan blir det ledigt. Filippa kommer hem på onsdag kväll så då är v samlade hela gänget i påskhelgen.
 
 
Skippar träningen idag och fokuserar på tvätthögen och att gå igenom packningen så det är något sånär i box. Trist att stressa i onödan....Nu har jag lagt fram det mesta så det bara är att slänga ner i väskorna innan avfärd på torsdag. Det blir påsk i mormors hus med alla släktingar plus att det ska firas lite extra mycket på långfredag....
 
 
 
 
Jag och Nikki tog nyss en lite prommenad runt byn i solen, så skönt då kvällarna nu blir ljusare och man kan ta vara på den tiden mycket bättre. Älskar ljuset
 
 
 
Ikväll tittar jag på "Vem bor här" det är toppenbra tycker jag! Tittar ni?
 
 
Ha det bra
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se