SoffnötarSöndag

 
 
 
 
 
 
Yes idag har jag haft en riktig soft skön dag i soffan! Var uppe tidigt i morse och bakade ihop lite scones och dukade sedan fram frukost vid tv:n.
Tradition att följa Vasaloppet och främst då starten och målgången! Däremellan kan man hitta på lite annat, ta hand om tvätt och strykning, plocka i/ur diskmaskinen och ta en prommenad :)
 
 
Dessutom har det snöat hela dagen så några krafttag med spaden hann jag också med. Avslutningen på loppet blev ju riktigt spännande och det var en större skara som spurtade på upploppet. herregud vilka kämpar...att staka sig utan fästvalla i 9 mil och sedan spurta sista kilometrarna!? RESPEKT
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gröna sköna smoothiesar fullproppade med vitaminer!
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ikväll har jag varit på spinning och styrkepass i en och en halv timme, riktigt skönt!
Men jag kände mej helt dränerad på enrgi så jag gick på reservkraft sista 30 minuterna....väl hemma här hade jag kunnat sluka en ko, eller ett bageri typ, S Å H U N G R I G!
Tryckte i mej en skål yogurt med massa topping men det sa bara slurp och det fanns defnitivt mer hål att fylla så jag hittade en halv chips-påse som jag i princip åt i två tuggor ;)
 
 
 
Nu är jag ganska tillfredsställd och ska sjunka tillbaks ner i soffan
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se