En kväll på stan

 
 
 
 
 
 
Igår kväll lyckades vi samla hela gänget, 15 personer, för en gemensam middag på stan!
Vi käkade nere i hamnen  vid det trevliga promenadstråket på restaurang Ciao Miami.
Härligt att sitta utomhus med det livliga gatulivet runt om, gatumusikanter, spontandans och livlig stämning.
 
 
 
Jag käkade grillade räkor och bruschetta till förrätt och till varmrätt en vegetarisk pasta med mycket chili! Väldigt gott. Nikki tog en pizza som var helt magiskt god, precis som en italienskt, perfekt botten och en gudagod tomatsås!
 
 
 
 
 
Stora grillade räkor vilket är gott men jäkligt kladdigt....
 
 
 
 
 
Nikki var på shoppingrunda innan middagen. Hon hittade en affär i precis sin smak med bara sånt där plock med unicorns, rosetter, pasteller, smink, hår etc!
 
Hon sa själv att det var som himmelriket! ;)
 
 
 
 
 
Ovanligaste bilden hitills...... när jag och A hamnar på samma bild!
 
 
 
 
 
Ser ni den lilla lilla chilin (piri-piri) på toppen.... den tog A..... no more words needed...mohahahahah!
 
 
 
 
 
Ha det så jättebra nu så ses vi snart igen
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se