Firande och fredag

 
 
 
 
Hej vänner
 
Yes idag är det fredag och jag är ledig!
Startade på bästa sätt genom att väcka tuppen och yoga en kortis innan jag fixade frukost till sju-sovarna.... Sen iväg på fredags-spinningen med gemensam frukost. Härligaste starten och veckans skönaste pass!
 
 
 
Väl hemma skulle jag ta tag i gräsmattan men min gamla klippare har inte riktigt vaknat upp efter vinter-dvalan så jag fick ge upp..... A får köra en sväng med åkgräsklipparen istället!
 
 
 
Igår kväll hade vi Tilda och Kamilla här på middag. De har varit i Italien i två veckor samtidigt som vi var i Spanien så vi hade en del catch up att ta igen. Dessutom fyllde Kamilla år under resan så vi passade på att fira henne igår istället!
 
 
 
 
Min lill-fia som plötsligt blir så stor då Tilda som är tre och ett halvt år kommer på besök. Nikki fixar och donar med henne till bådas förtjusning!
 
 
 
 
 
Den här busiga ungen var inte lätt att fota.... om ni tycker hon ser lite fläckig ut i ansiktet beror det på att hon firat förskolans dag och tidigare varit en tiger...grrrrrr!
 
 
 
 
 
Glass och melon-sallad avslutade torsdags middagen ! Inte ofta vi äter efterrätt men har man gäster så är det mer vanligt! Minns när jag var liten så var det mycket vanligare
 
 
 
Nu i eftermiddag åker vi till Falun för att börja rensa ur Filippas lägenhet. Ska ta hem alla småprylar, skidutrustningar, köksutrustning och massor med kläder! De flesta av möblerna ska Filippa sälja direkt där nere då hon inte ville ha kvar dessa.
 
 
Ha en bra helg
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se