Jag kanske är galen...

 
 
 
 
 
Ja jag kanske är galen men jag måste nästan säga att det varit för varmt på min altan de senaste dagarna... Jag som bland mina vänner är känd som "soldrottningen" har bara ro att ligga stilla i max 10 minuter åt gången innan jag måste upp och röra på mej.
Bästa är om jag har något att grejja med på gården så jag kan få sol på mej ändå liksom....
 
 
 
 
Även i Spanien var jag rastlös och vände på mig hela tiden! Den där "pressar-Pillan" har definitivt försvunnit med åldern. Ska jag ligga och sola måste jag absolut täcka mitt huvud och ansikte annars blir det helt outhärdligt! Skönast att ha kroppen i solen och huvudet under ett parasoll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag vaknade jag dock till riktigt ihållande spöregn så idag känns det som en helt normal sommardag igen, hrmpffff!
Jag älskar ju fortfarande värme och sol och hoppas innerligt att den kommer tillbaka och gärna stannar ända in på höstkanten! Livet känns lättare i sol även om jag inte orkar sola som förr!
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se