Ingen minns mina hårfärger...

 
 
 
Hallå på er och hallå fredag!
 
 
 
Jo igår hade jag ju tid för lite hårfärgning och kände att det var dags för just lite mer färg! Så grått och trist överallt så att tillföra lite mer koppar, guld och rosé kändes helt rätt.
 
 
Håret blir genast mycket blankare och känns liksom fräscht och lent dessutom tycker jag att man får lite mer lyster i ansiktet då man gör håret mörkare.
Många tycker tvärtom att dom blir bleka av mörkare hår men om du gör dej blond eller askig så smälter ju allt liksom bara samman.....
 
 
 
 
 
 
 
Överskriften syftar till att jag faktiskt nog betat av de flesta hårfärger genom tiderna. Jag har varit blond i alla olika nyanser, mörkt brun, ljust brun, rödhårig i allt från koppar till lila!
 
 
Men de allra flesta tänker på mej som blond och det gäller främst mina föräldrar!
De kan liksom aldrig förlika sig med att jag är annat än blond och det första mamma sa igår var -Oj koppar så har du aldrig haft tidigare, så olik dej du blev!
 
 
-Ehhh vänta nu! om du tittar på tex det här fotot på mej som du har på väggen som du förmodligen ser varje dag, vad har jag för hårfärg där??
-Ja du, det där har jag helt glömt bort!
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom jag haft så många olika färger så tycker jag heller aldrig att det känns konstigt att se mej i spegeln så snart frisören sköljt ur mitt hår. Min reaktion är mer -Jaha nu ser jag ut så här, och inget mer med det liksom!
 
 
Hur som helst så känns detta helt rätt just nu meen när våren börjar göra sig påmind är det ofta ett sug efter det lite blonda som gäller igen!
 
 
 
 
 
 
Ja titta här är jag med Nikki hennes första jul...men mina föräldrar kanske inte var med då heller?! ;)
 
 
 
 
 
Nu kör vi fredag hörrni
 
//PIllan


Jättesnyggt! Jag har nog haft de allra flesta hårfärgerna jag också, en herrans massa olika faktiskt >.< Men just den färgen du har där ovanför, den skulle jag gärna lägga i mitt eget hår :D

Svar: Tack🥰
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se