Veggie lunch

 
 
 
Fredag!!
 
 
Hejsan
 
Eftersom jag jobbar eftermiddag kunde jag äntligen återgå till rutinen med härlig fredags-spinning följt av trx-pass. Att det dessutom serveras frukost direkt efter avslutat pass gör saken ännu bättre. Så skön stämning dessa fredags-mornar och alla är peppade och på gott humör.
 
 
Väl hemma har jag plockat och dammsugit. Trevligare att ha ett rent hem innan helgen.
Solen skiner och termometern visar ovanligt många plusgrader för att vara oktober! Riktigt härlig fredagsfeeling med andra ord!!
 
 
Idag bjuder jag på ett supergott och enkelt veggie-tips. Dessa grönsaksbollar tillhör ICAs sortiment Gott Liv och visade sig vara riktigt goda!
Jag kokade bara lite bulgur, stekte på halloumi och serverade med ägg, lök,  broccoli, kålsallad och tomater
Supersmaskigt och mättande
 
 
 
 
 
Vi äter ju övervägande vegetariskt eller fisk, inte så ofta rött kött mer än en max två gånger i veckan. Brukar bli till tacos eller när vi vill ha en köttbit typ fläskfilé eller liknande. (undantaget är när bara A och Nikki är hemma för dom äter då väldigt mycket korv....)
 
 
Själv är jag en fiskmänniska och väljer alltid det om det finns att välja på en meny!
 
 
Nu ska jag rodda det sista här hemma innan jag sticker och jobbar några timmar
 
 
//PIllan


Vad gott det ser ut!

Det ser jätte gott ut! =)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se