Hemma hos dessa godingar

 
 
 
 
 
 
God morgon måndag
 
 
 
Yes nu är jag hemma igen efter en helt underbar lång-weekend i Gdansk!
Jag lovar att jag ska skriva ihop ett inlägg om våra mysiga dagar där men nu knackar jobb och skola på....
Har en hel del att stå i och min förkylning hänger envist kvar.... men jag ska inte klaga!
 
Efter denna helg är jag ändå ordentligt utvilad och energi-fylld
Bara att få komma hem till mina tjejer och sambo är en lycka efter några dagar borta
 
 
Ha en magic monday 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se