Måndag, rivstart med skola och jobb

 
 
 
 
 
Min klocka ringde redan 04.50 i morse och jag kan lova att det tar emot att gå upp och kliva ut genom dörren när det är mörkt och kallt.....
Men väl inne på jobbet så blir i alla fall jag på gott humör då mina kollegor alltid lockar med skratt! Så härligt att verkligen få trivas på sin arbetsplats!
Dessutom hade några lustigkurrar satt upp ett väldigt roligt urklipp på min skåpdörr.... :)
 
 
Nikki hade farmor här som körde henne till skolan annars är det mormor och morfar som ska fixa med hennes skola den kommande veckan. Blir lite trix då A är bortrest eftersom jag ju jobbar skift. Han ringde förrsten vid 20-tiden igår och då hade dom precis kommit tillbaka från stranden och var i full färd med att tända grillen..... Själv satt jag och kurade i soffan och väntade på Springfloden *rättvist*.....
 
 
 
 
 
 
Favoritblomman Hortensia pryder matbordet
 
 
 
 
Som sagt den här veckan är liksom nästan minutplanerad för min del. Massor att göra, jobb och roligheter! Idag är det dock ganska lungt så ikväll blir det gym och Nikki hänger såklart med. Filippa har följt med en kompis på en liten roadtrip och kommer nog inte hem förrän senare.
 
 
Trots att det bara är måndag så ska det ändå serveras efterrätt här idag minsann! Mamma och pappa har varit i Småland i helgen och hade köpt med sig "äkta" ostkaka så denna ska avnjutas med hallon och grädde!
 
 
 
//PIllan


Så härligt det är när man trivs på sitt jobb! =) Jag älskar mitt jobb jag också, och det gör det hela lättare att gå upp så tidigt då! :D

Svar: Så bra👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se