Nu checkar jag ut!

 
 
 
 
Nu har jag gjort helg och jag tänker faktiskt lämna landet!
 
Mitt gamla tjej-gäng ska ut och resa igen och det är nu fyra år sedan sist. Då var vi i Turkiet i Annas mysiga lägenhet. Sol och bad, shopping och god mat
 
Den här gången har vi siktet inställt på något helt annat!
 
Inte så lång flygresa och den här gången satsar vi mest på sevärdheter, mat och dryck!
 
 
 
 
 
Kameran får dock stanna hemma då jag föröker resa så lätt som möjligt! Därför  tänkte jag att ni får helt enkelt kika in på mitt Instagram för uppdateringar och vart resan bär!
 
Hemmahospillan heter jag fortfarande där med 
 
 
 
 
Ny kabinväska är införskaffad. Bra rull på hjulen, god förvaring och smidig so bara den. Perfekt för en weekend-resa med andra ord.
 
Dock lite klurigt att packa då utrymmet ändå är begränsat. Men jag har nog fått i det mesta och det blir inga extra-vaganta utenätter så det är sneakers och mest sköna kläder däri!
 
 
 
 
 
 
 
 
Då så nu säger jag hej då och önskar er en härlig helg för det ska jag försöka ha (trots dunderförkylning...)
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se