Overkligt rena

 
 
 
 
 
Härliga fredag!
 
Nu äntligen har jag gjort helg, vilket känns otroligt bra
Haft fullbokade dagar och kvällar den här veckan och än är det inte slut.... I kväll ska nämligen jag och Nikki åka och spela mörker-golf med lysbollar. Det ä riktigt spännande då bollarna lyser när man slår till dem och sedan lyser dom i x antal minuter innan dom slocknar. Hade dock kunnat önska lite varmare temperatur men det blir till att klä på sig riktigt mycket för innan vi är färdiga gissar jag att termometer kanske sjunkit under nollan!!
 
 
 
 
I går kväll gick jag mannekäng för en lokal klädesbutik. Jag brukar göra det ett par gånger om år och det är alltid roligt. Inget seriöst med super-inövade shower utan lite mer spontant och glatt.
 
Trevligt också att få kika på alla kläder och kombinationer och jag hittade en hel del snyggt som jag absolut ska handla kommande dagar!
 
 
 
 
 
 
I början av den här veckan hade jag också bästa städ-firman här för puts av alla fönster och halleluja så rena dom är nu! Helt ljuvligt och jag tycker direkt att hemmet ser mer fräscht ut då glasen verkligen skiner!
 
Putsar ni själva eller låter ni ett proffs göra jobbet?
Jag brukar ibland ta övervåningen själv och låta firman ta fönstren nere men nu fick dom fixa allt! Sån skillnad
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en riktigt härlig helg
 
//PIllan


Så fint du har det! =)
Härligt att få modella lite.

Svar: Tackar😃
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se