Senap i höst!

 
 
 
 
 
God morgon 
 
Har precis vinkat av Nikki och A som ju har skola och jobb men inte jag!
Hade en längre ledighet med både måndag och tisdag fria så själv njuter jag bara av det härliga vädret. Ger verkligen massor med energi och efter söndagens dipp (ligga och slöa efter festen) så var gårdagen desto mer effektiv!
 
Jag startade direkt på morgonen och hela huset fick sig en rejäl omgång med dammsugare, dammtorkning och plock. Tvättmaskinen kämpade på och lakan hängdes ut för tork i solen. Så himla skönt efteråt (eller förresten under tiden med, jag gillar att städa)
 
 
 
 
 
Nu till rubriken, Senap!
 
Detta är verkligen en färg jag tidigare har haft rätt svårt för..... men nu är det plötsligt som min hjärna blivit helt omprogrammerat - jag dras bara till denna färg?!
 
Har köpt flera toppar och även en del kuddar i just denna annars "korv-toppande" kulör
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den mönstrade blusen är från Carin Wester  och så snygg tillsammans med ett par slitna jeans eller bara en svart kjol!
 
Den finstickade tröjan hittade jag på Club XPRS som ju har pang-priser så även en till tröja i samma färg damp ned i brevlådan!
 
 
 
 
 
 
 
 
Soffan har fått några nya kompisar 
 
Från sommar-färgen rosa har den nu bytt skepnad .....
 
 
 
 
 
 
 
Sammetskudde i senap och den med guldiga prickar kommer från IKEA de andra två kuddarna är från HM Home fast dessa är fjolårets modeller så jag vet ej om de finns kvar....
 
 
Har ni hittat någon färg ni fastnat lite extra för i höst?
 
 
 
Idag ska jag gå en golfrunda med Carina, ja det är bara att fortsätta träna inför kommande tävlingar! Och vädret är helt perfekt just nu för golf, hög frisk luft och solen som strålar.
 
 
 
 
 
Ha en trevlig tisdag
 
//PIllan


Jag är väldigt förtjust i vinrött och mossgrönt och gult. Dock passar Jag inte så bra i gult så jag håller mig till de andra färgerna.

Svar: Ja dessa färger är oxå så snygga speciellt denna tid👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se