Bästa helgen på länge!

 
 
Hade med mej "nytt" skidkit som Filippa ska ha i påsk då hon ska på stor 80-tals after ski!
 
 
 
Kommit hem från en helt amazing helg uppe hos Filippa i Vemdalen!
 
Alltså wow wow wow det var vädermässigt sånt som man bara drömmer om. Solen strålade från en klarblå himmel, inte en vindpust och helt otroligt bra backar! Knappt nå folk heller så det var bara att åka hur mycket man ville utan att behöva stå i några köer!
 
Blev nästan religös där ett tag....
 
Vi startade fredagskvällen med räk och grill-buffé på Anorak, jättemycket smaskigt!
 
 
 
 
 
Sedan var det upp i ottan på lördag morgon. Jag lånade skidor i hyran för att prova lite nya lagg och sedan stack vi ut....
Mitt på dagen var det dags för årliga Vemdals-störten som är typ en familjetävling då alla kan vara med. Mini-störtlopp i lätt backe och sedan lottas det ut priser och högsta "vinst" är 20 000kr!
Tyvärr var lyckan inte på våran sida men men....
 
Såklart hann vi även med ett längre lunch-stopp på toppen och satt en bra stund i varsin solstol och bara njöt. Efter lite mer skidor parkerade jag mej hos Carola och Matilda på deras altan för ett glas vitt vin, så trevligt!
 
 
 
Här är jag från i fredags kväll....därav kläderna! jag brukar inte gå omkring i fjällen i leopard och päls ;) Typ som om jag vore i Aspen!!
 
 
 
I morse tog vi lite sovmorgon och sedan tillbaka till Carola för ännu en dag med näsan vänd mot solen. Ingen skidåkning idag utan bara umgänge och skönt häng
 
Så himla fylld med härlig energi efter denna helg !
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se