Fixat fransarna till påsk

 
 
 
 
 
Först och främst så måste jag bara beklaga att bloggen strular och hela min bloggdesign är pust väck borta?! Fattar ingenting. Har mailat support men inte fått något svar men jag hoppas verkligen att det ordnar sig pronto!
 
 
 
Ja igår kom jag mej iväg och satte nya singelfransar igen. Alltså detta är så skönt! En latmask som jag när det kommer till smink behöver bara lägga på lite foundation och sedan är jag klar liksom, toppen!
 
Blicken blir piggare och jag känner mej fixad fast jag ju egentligen bara fuskar :)
 
 
 
 
Har jobbat två dagar nu och är ledig i morgon men sedan.... då startar påsken och med den min riktiga jobbperiod....
Inte alls kul då vädret ju är toppen och hela släkten samlas uppe i fjällvärlden...utan mej
 
Men men jag är bra på att vara själv, gillar ju det (fast kanske inte en storhelg). Jag ska försöka träna massor, njuta i solen, kanske rensa lite , äta god mat och eventuellt även lite godis!
jag har nämligen varken ätit sött eller snacks på 7 veckor! Inte direkt sugen heller då det har gått över nu... Men en påsk utan godis, är det ens en påsk?!
 
 
 
 
Nu ska jag halsa i mej kaffekoppen och sedan iväg på spinning. Inte tränat sedan i fredags så den abstinensen är riktigt påtaglig nu kan jag lova!
 
 
 
//PIllan


Vilken fin blogg du har här, grattis gillar din layout!

Svar: Tack! Va bra då funkar min layout igen alltså😃🙌🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se