I morgon är det dags

 
 
 
 
 
 
God morgon
 
Alltså tack för att solen strålar MEN vad sjutton hände med termometern?!
Min visade i alla fall -11 i morse..... Brrr
Nikki blev inte glad av att det blev omtag med täckbyxor och varma skor kan jag säga.... så himla svårt med kläder just nu! 
 
 
I morgon fredag är det äntligen dags för mig att få en röntgen av min rygg!!
Har ju egentligen "väntat" på detta i 20 år men nu ska det ske. Det är dock en vanlig skelett-röntgen men jag hoppas även kunna få en magnet-röntgen efter denna. Beror lite på vad som visas nu den här omgången.
 
Baksidan av höger ben fortsätter att göra ont, det går upp och ner. Jag är aldrig helt smärtfri men det gör mer eller mindre ont. Idag har jag det värre
Tänkte åka iväg och sitta på spinningcykeln i morse men det var plötsligt för många hinder.... för kallt ute, kunde inte hitta nyckeln, benet gjorde ont... (även jag har berg att bestiga då jag ska träna och ibland lyckas jag inte kliva över...)
 
Det fick bli yoga här hemma en stund och nu ska jag gå upp i skogen här ovanför och se om jag kan ta lite påskris!
 
 
Efter röntgen i morgon ska jag åka upp och hälsa på Filippa! Vi har bokat bord på Anorak (restaurang) för räk-och grillbuffé, längtar!! På lördag ska vi bara åka slalom hela dagen har vi tänkt, vädret ser ju lovande ut ;)
Kanske vi parkerar oss i en solstol vid någon topp-stuga också, man vet aldrig...
Jag tar med kameran och hoppas få med mej lite foton som ni får se!
 
 
 
 
Håll tummen för mej i morgon
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se