Spanien-frukost!

 
 
 
 
Morning morning
 
 
Drar upp gardinen och bara NEJ!!!
Det bara vräker ner snö utanför vårt fönster denna lördag i april.... Riktigt april-väder med sol och värme söderut medans det blev full vinter i mitten av landet :(
 
 
 
 
 
Nåväl Nikki önskade Spanien- frukost så det var vad det blev här i dag!
 
 
Det där med Spanien hör helt enkelt ihop med croissanter, hon äter det alltid där nere så därför kallar hon det så. Inte vidare spanskt alls egentligen men gött - ingen tvekan!
 
Gjorde färskpressad juice, mango/ananas-smoothie, en stor balja kaffe, färska stora goda hallon, yoghurt etc
Jag och mini riktigt mysde och låtsades inte om de stora flingorna utanför...
 
 
 
 
 
 
 
Buketten jag säger bara buketten!
 
 
 
Alltså den doften.... Hyacinter SKA verkligen köpas nu på våren då dom doftar helt amazing!! Love It!!
 
 
 
 
 
 
Ja idag hade vi annars tänkt ut och plocka påskris....tror vi skjuter på det!? 
 
 
 
Nä det blir gym, ett riktigt långt pass för denna veckan har det blivit riktigt dåligt med min träning. Trist men ibland så blir det så.
Nya friska tag helt enkelt och sedan ska vi klura på någon god middag.
Jag och Nikki är ensamma då A är i fjällen med gamla kompisar "hemifrån".
Det var nog så att stugan lyfte där igår kväll då Leksand lyckades ta sig tillbaka till SHL....dalmasar vettu ;)
 
 
 
 
 
//PIllan


Vilken härlig frukost ändå!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se