Tung fredag

 
 
 
 
Fredag vilket ju nästan alltid känns toppen men nja inte denna.....
 
 
 
Om ett par timmar ska jag nämligen sitta i en kyrka för att ta farväl av en älskad person.
En pappa, en farfar/morfar, en kär vän. För mej är det en person som alltid funnits i min närhet, en person som alltid fick mej att skratta, en person som jag bara har roliga goda minnen av. Det känns så sorgligt att han inte längre finns här men ändå skönt att bara ha bra minnen kopplat till honom!
 
 
 
 
 
 
Och allt blir absolut inte som man tänkt sig det har man lärt sig med åren...inte ens den där långledigheten som jag "trumpetade" om i förra inlägget
 
Igår hade jag satt rejäl fart direkt på morgonen med min vårstädning då telefonen ringer...sjukskrivningar på jobbet så det blev till att rycka ut och jobba kväll.
 
Nåja jag kommer väl vara på lite bättre humör då lönekuvertet kommer :/
 
 
 
 
Hemma hos Nikki
 
 
Där får jag alltid en glad känsla i alla fall. Rosa och pastell så långt ögat når!
 
 
Har under morgonen även försökt städa där, det blir mest plock med saker som ligger framme, pennor, pyssel, tidningar, hårgrejjer...på golvet var det tex en hel ridskola som åkte väck så att dammsugaren skulle kunna komma fram!
 
Jag hade dock frågat om det var OK med en "rivning" då hon var i skolan!
 
 
 
 
Love You to the Moon and Back!
 
Denna plus tavlorna på väggen är från Desenio som har ett stort och fint urval av posters. Ramarna är dock från IKEA
 
 
 
 
 
Nu ska jag klä mej och leta fram näsdukar.....
 
Ikväll blir det bara gos och mys med Nikki i soffan!
 
 
//PIllan


Är med Dig, tungt! ♥️ Kram, Pia

Svar: Tack❤️
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se