Ute på permis....

 
 
 
 
En riktigt god fortsättning på påsken önskar jag er!
 
 
 
Som jag nämnt några gånger nu så jobbar jag ju hela påsken men det fina i kråksången är att Kamilla jobbar precis likadant som mej!
Därför blev vi båda samtidigt utsläppta för "permis" igår på självaste påskafton kl 14 :)
 
 
Hämtade Tilda och sedan slängde vi oss i varsin solstol här ute på min altan, så härligt! Vi kände dock att vi ändå ville röra på oss så en tur runt byn fick det bli och herrejisses så varmt det var. Gick i bara linne, fantastsikt
 
Lagade en varm sallad med rökt röding, baby-spenat, tomater, smörstekt sparris till detta krossad potatis i ugn och en kall hjortron sås, alltså detta var Så enkelt men Så gott!!
 
Den salta rökta rödingen med det lite söta såsen, mums
 
 
Kamilla hade gjort efterrätten - en citroncheesecake med kokosbotten, in i truten bara!
Citron och kokos.... dreggel dreggel, underbart!
 
 
 
 
 
 
Ja vi blev inte alls långrandiga utan jag låg nog fint här i soffan vid 19.30 och tittade på nån gammal film....
Vid 21.45 gav jag upp och nattade!!
Så kan definitivt en påskafton spenderas, jag är nöjd  !OB-tillägg inom kort på kontot, sol på näsan, träning, god mat och en tidig kväll! 
 
 
 
Och här är jag nu 07.20, med rfukosten i magen för länge sedan och med sikte på gymmet innan jag kliver tillbaka in på jobbet igen....
 
 
 
Ha det så bra
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se