Juice och vardagspyssel

 
 
 
Hej på er
 
Blev ett litet uppehåll här....sorry! Allt har verkligen rullat igång och jag har inte riktigt haft tid för bloggen senaste dagarna...
 
Det är kvällsaktiviteter och skola och möten och och och... plus att jag reser bort på söndag kväll , hela nästa vecka ska jag tillbringa i Skåne!
Kurs genom jobbet och det ska bli skoj! Men då blir det nog Instagram jag får hänvis er till! Men några till inlägg här lovar jag de kommande dagarna iaf :)
 
 
Känner dock att min träning också kommer bli lite lidande men det får bli sköna prommenader i stället!
 
 
 
Alltså vädret visst är det helt otroligt härligt!
Verkar dock som kulmen är nådd i och med dagen och i morgon väntas regn igen. Men tack för solen så länge det varade!
 
 
 
 
 

Här hemma kör vi juicepress så ofta vi kan. Så himla gott och nyttigt!
 
Jag gillar apelsin, vattenmelon, vindruvor och äpple just nu
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll ska jag få till ett styrkepass har jag täknkt, längtar till gymmet nu när jag inte kör lika ofta!
Tror förresten det fanns ett gym på hotellet nästa vecka så bäst jag slänger ner träningskläder också!
 
 
 
 
 
Ha det 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se