Sjukstuga men jag effektiviserar

 
 
 
 
 
Tisdag och jag har växlat upp!
 
 
Filippa har känt sig hängig i flera dagar nu och idag var hon tvungen att sjukskriva sig.
Feber, ont i kroppen och hosta..... Flera på jobbet som har eller har  haft liknande så därför känner jag att jag ligger i farozonen! Enda sättet är att bli så effektiv som möjligt och försöka få mycket gjort ifall man blir liggande inom kort....
 
 
 
Efter jobbet satte jag fart med att göra ingefära-shots, laga två kycklingrätter och dammsuga hela huset. Bra att ha mat fixat för ett par dagar.
Fick i Filippa en portion men någon smak kände hon inte....
Själv stack jag iväg på en längre prommenad i raskt tempo och slank sedan direkt in på gymmet. Körde biceps, axlar och lite core. Skönt att få lyfta lite tungt om så bara en 30 minuter!
 
Hem igen och fram med gräsklipparen för att få bort en del, resten hoppas jag kunna ta i morgon!
 
 
Nu känner jag mej faktiskt rätt trött ( men nöjd) och ska bara sjunka ner i soffan....
Nikki och A har åkt upp till min mormors hus i fjällvärlden, ja dom är ju på lediga sidan fortfarande! Själv jobbar jag till fredag innan jag gör långhelg :)
 
 
 
 
//PIllan


Trist med sjukstuga. Hoppas att hon snart mår bättre. Skönt att komma iväg till gymmet även om det bara är en kortis.

Svar: Tack! Ja gymmet är alltid en god ide :)
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se