Skydd med lite färg

 
 
 
God morgon vänner
 
 
Min ledighet fortsätter även idag vilket var en himla tur....jag drog nämligen igång med ett målar-projekt igår kväll!
Så typiskt mej, ingen planering utan pang på bara.... -Har vi svart färg kvar? -Ja det finns en halv burk!
 
 
Ut med allt från vitrinskåpet och fram med penslar och maskeringstejp!
Detta gamla skåp har jag målat en gång förut och minns hur "överjävulsk" det var med pillet runt listerna på glaspartierna men ändå satte jag igång!
 
Pju....har även varit uppe tidigt i morse och fortsatt mitt målande. Hur resultatet blir har jag ingen aning om...alltså när jag drar bort tejpen...
Men det ser säkert bra ut på håll iaf ;)
 
 
 
 
Nåväl jag tänkte tipsa om ett bra solskydd för facet som dessutom är lite färgad!
En cc-kräm med spf 50 från Eucerin!
 
Jag gillar den väldigt mycket och denna följer med mej till Spanien nästa månad! Den är inte alls så täckande men ändå lite grann så man får en liten utslätning. Tycker det är så smidigt då man ska iväg till playan och sola men inte vill ha en make up
 
 
 
 
 
 
 
 
Som ni ser är den lite färgad men lätt i koncistensen den har dessutom ett bra pris! Jag hittade denna på Apotea för 99 kr!
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag iväg på affären för att kylskåpet gapar tomt och frukosten fick skramlas ihop av en klick smör och hårt bröd.....
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se