Tävling i helgen

 
 
 
Ganska precis på dagen ifjol då vi spelade superfina Las Colinas nere i Torrevieja!
Minns det som en av de svettigaste rundorna i mannaminne ;)
 
 
 
 
 
God morgon fredag
 
Klev upp tidigt för att ta en prommenad...men regnet öser ner så här sitter jag med en kopp kaffe och hoppas att det ska ge med sig! Ser inte så lovande ut och jag har massor med fix som ska hinnas med och en tid för fransar kl 09 så jag hinner nog inte med nån prommis :(
 
 
Jag börjar jobba kl 13 och direkt när jag slutar åker jag upp till Vemdalen.
A och Nikki är redan där då vi ska tävla i Storhogna Cup i morgon. 
Det är ett gäng till hemmifrån så det ska bli skoj!
 
 
Har bara spelat Klövsjö golfbana en gång tidigare och det var för två år sedan då jag och A lyckades vinna "Höstslakten" !
Fina minnen alltså men vi får väl se hur det går i morgon.... Jag är en riktig "Solskens-golfare" och när dom lovat regn så vette tusan!?
 
Ogillar att ha massa kläder på mej när jag spelar, svårt att svinga, Nä golf ska spelar i värme!
 
 
 
 
 
 
 
Men hörrni tror regnet lättat nu så jag kastar mej iväg!
 
 
Ha en härlig helg
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se