En bra grund

 
 
 
 
Onsdag och jag är ledig idag
 
Startade med spinning och multi-pass (typ styrka och flås i lätta övningar) för den här veckan har jag bestämt att träna alla dagar! Fingers crossed att det går att genomföra.... 
I måndags körde jag spinning, igår terminens sista aerobics, torsdag satsar jag på rent styrkepass, fredag morgon spinning, lördag prommenad och rörlighet och söndag styrka igen!
 
Drömvecka om det går vägen!
 
 
 
Nåväl idag slänger jag in lite sminktips såhär mitt i allt julpyssel
 
 
Jag använder inte mycket smink alls men jag vill helst inte lämna huset utan en bra grund, ja någon typ av foundation!
 
 
 
 
I mineralform har jag i flera år använt Tikei
 
Ett svensktillverkat märke där produkterna inte innehåller kemikalier eller konserveringsmedel och inget som skadar huden.
Hela mineralsminkserien är gjord av 100% mineraler.
 
Här använder jag deras gröna concealer för att täcka det röda i mitt ansikte sedan har jag även deras fonundation i färgen N3 på vintern och N4 på sommaren
 
För att läsa mer KLICK
 
 
 
När det kommer till flytande underlag är denna från Isadora superbra och väldigt prisvärd! Den sitter extra länge, är vattenfast, fuktighetsgivande,och ger medium täckning.
Huden blir sammetslen och suddar ut ojämnheter bra
 
Denna finns lite överallt men tex här KLICK
 
 
 
Ja men det var väl allt för idag!
 
 
//PIllan


Bra tips :) Ha en fin onsdagskväll kram

Svar: Tack detsamma!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se