Fail.... fast även några plus!

 
 
Men hur står det till såhär dan före dopparedan??
 
Jag startade denna måndag med en superskön ansiktsbehandling ho Susanne. Underbart att bara få ligga och mysa. Nu är jag ren och len som en baby-rumpa!
 
Blommorna som jag hämtat hos Annika går inte heller av för hackor, så himla vacker bukett!! Älskar den...
 
 
Nu till mitt fail
 
mamma har utsett mej till att göra efterrätter tills i morgon. Jag?? som knappt äter efterrätt?! Förätter är annars min melodi men well well det ska väl kunna fixas...eller inte
 
Började med en kanel-paj, den verkar jag ha grejjat, för den ser fin ut. Fortsätter med saffrans-kladdkaka. Har en i en springform, skjuts in i ugnen men efter en minut slänger jag ett öga in och WHAT, formen läcker och smeten rinner ut i ugnen!!!
 
Men orka!!
 
 
 
 
Så nu måste jag åter igen på affären för nya ingrediienser och liksom börja om igen.... Fingers crossed att den blir bttre nu. Ny form ska också köpas!
 
 
 
Ta´t lugnt nu, julen kommer vare sig kakan blir bra eller ej ;)
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se