Fjärde ljuset brinner

 
 
 
God morgon fjärde advent!
 
 
Kan i förstå hur fort denna månad går...?! 
 
Jag och Nikki har precis haft en riktig mysfrukost tillsammans. Nygräddade croissanter, grön smoothie, äggröra och yoghurt. så himla gott
Härligt att sitta och snacka över en långfrukost, mycket som ska avhandlas...tankar inför jul och vad som kan finnas i klapparna ;)
 
 
Lilla fröken är riktigt förkyld och somnade innan 20 igår så därför var vi uppe i ottan...som vanligt. Inga sköna sovmornar i den här familjen
Hoppas hon piggnar på sig lite nu när vi bara tar det lungt! Hon har ingen feber utan mest snorig och rinniga ögon.
Min status på nackspärre är väl något bättre. Skulle vilja ta en prommenad men herregud vädret! Igår regnade det så det bara är is ute.... buhuuu
 
 
 
 
Kanske tar mej till gymmet och går på bandet helt enkelt, inte det roligaste men jag skulle vilja få igång blodcirkulationen lite.
 
Igår var vi bara ute och gjorde alla ärenden som stod på listan.
Plus att vi hälsade på Tilda och Kamilla och bytte julklappar. Idag ska jag börja med lite matlagning och annat små-fix men annars en lugn dag
 
 
 
 
Ha det fint vänner
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se