Idag flyttar hon...igen

 
 
God morgon lördag
 
 
Jag har tassat upp och dricker kaffe och äter ägg-mackor.
A och Nikki är i fjällvärlden och Filippa ligger fortfarande och sussar.
Igår kväll då jag kom hem från jobbet hade F dukat upp så fint med massa gott plock till Idol-finalen. Supermysigt
Vi hade Tusse som favorit hela vägen så vi var nöjda med resultatet!
 
 
Den där fredagskvällen var den sista på länge som vi fick mysa för idag packar hon bilen full och styr mot Vemdalsskalet för ännu en säsong. Hon jobbade ju där ifjol också och längtan blev stor efter det där livet dom har.
Jobb, skidåkning och fester.... haha ja man minns ju liksom, har ju själv varit en partyprinsessa även om det knappt märks idag!
 
 
Flippa och kompisen Vilma ska dela hus/lägenhet med en till tjej och två killar så det lär nog bli full fart. På tisdag kör dom igång på riktigt och det brukar vara skidåkning och test av alla nya skidmodeller första dagen.
Hon jobbar dessutom hela julhelgen ( vem gör inte den ... ) så vi ses nog först runt nyår då även vi åker upp!
 
 
Nu ska jag hjälpa det lilla flickebarnet med det sista innan det är dags för mej att bege mej mot jobbet igen.
 
//PIllan


Det låter som om din tjej kommer ha en härlig jobbvinter igen.
Det måste vara superroligt med ett sånt jobb när man är ung, gillar skidåkning och att ha kul.
Jag jobbade på en skidanläggning nära oss för typ 10 år sedan en vinter, bodde ju inte på orten och hade min familj jag åkte hem till var kväll, men det var ett härligt gäng att jobba med, och full fart.
Hoppas vi får en riktig vinter i hela Sverige!

Svar: Ja det blir nog toppen för henne! Och här har vi fått rejält med snö, så en vit jul tror vi på👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se