Ledig tisdag och granen ska upp

 
 
 
God morgon
 
 
Nu har vi precis sett det tionde avsnittet av julkalendern och sedan har jag vinkat av Nikki och A som drog på skola och jobb. Själv är jag ledig idag och ska ta tag i julgranen!
Jo för nu kan jag/Nikki inte vänta längre, granen ska in!
 
 
Jag fixar i ordning med ljusslingan och att den står stadigt, dukar fram allt pynt så i eftermiddag då lilla fröken kommer hem är det bara att börja påklädningen!
 
Jag vill verkligen njuta av granen innan jul, efter julhelgen vill jag bara få bort den... hi hi ja jag vet att många väntar att klä till strax före själva aftonen men inte jag
 
 
 
Sedan håller jag för fullt på att planera middag inför fredagens middagsklubb. Hela gänget kommer till oss på självaste lucia och jag ska då trolla fram en trerätters middag.
Det kommer att bli en aning julinspirerat men inte för mycket.
 
 
 
 
 
Tyckte dessa gröna växter var så fina. Liksom som en liten boll, lite som en "en" men ändå inte. Satte dem med bara grön mossa i grå krukor, enkelt och juligt
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag få på mej kläder och sätta fart här
 
Trevlig Nobeldag hörrni
 
//PIllan


Härligt! Ledig tisdag även här :D





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se