Ute faller snö...

 
 
Hej svejs
 
Ja här utanför faller ett rätt så ymnigt snöfall just nu, vilket bara känns härligt i dessa tider! Vet att jag förmodligen kommer att svära tungan svart över "det vita guldet" i sinom tid men just nu är det bara välkommet ;)
 
 
 
Jag jobbar eftermiddag vilket gjorde att jag stack direkt till gymmet i morse efter adventskalendern. Himla skönt att vara där tidigt vilket ju är min tid.
Sedan svängde jag förbi mataffären och har även hunnit slänga ihop en köttfärssås till middag. Stor gryta så det räcker till matlåda också!
 
 
 
Annars springer jag runt och stökar lite inför morgondagen då det stora pepparkaksbaket med Kamilla och Tilda ska gå av stapeln!
Tänk vad härligt att få köra igång Spotify med julmusik och låta köket fyllas med kryddiga dofter
 
 
 
 
 
 
 
Köksfönstren ser ut som dom brukar hos mej...lite jul-enar, stjärnor, jirlanger och renar!
 
 
 
 
Jag pyntar lite varje dag nu.
Tar fram nåt nytt lite då och då och sakta sakta växer julkänslan sig då starkare!
 
 
 
 
 
Igår var jag och Filippa en snabb sväng till Sundsvall då F behövde en ny mobil. Så nu går hon runt och flashar med en Iphone 11 Pro!!
Herregud vad dyrt det är med mobiler...?! Tur hon tjänar egna pengar !
 
 
 
Nu ska jag slänga mej i duschen innan svetten gror in ;)
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se