All in på socker......

 
 
 
 
 
 
Jodå när det vankas Mello-premiär så slog vi till på socker, massor med socker.... Rys men det händer inte allt för ofta hemma hos oss och varje gång mår jag mer eller mindre dåligt. Så det är faktiskt inte så svårt att avstå denna trigger då man bevarar känslan man haft efter ett fosseri färskt i minnet!
 
Kroppen mår inte alls bra av detta, men det vet väl varenda kotte vid det här laget?!
 
 
 
Jag kan ibland bli sugen på smågodis och då köper jag en liten påse. Jag gillar lakrits, hårda karameller helst med salmiak-pulver! Detta har mina smaklökar älskat ända sedan jag var barn
 
För mej räcker det absolut med en 6-7 godisar sedan är det stopp! Chips däremot kan jag få i mej mängder innan jag slutar....
 
 
 
 
 
 
Nikki slog även till på en burk med sockervadd!!
 
Minns att jag själv älskade detta då jag var barn men det var nog förmodligen för att det endast gick att få när man någon gång var på tivoli eller cirkus.
Var nog en kombo av dessa som gjorde hela grejjen!
 
 
 
 
 
Bara socker rätt in i huvve....... Hemskt!
 
 
 
 
Här låg vi i soffan jag och mini med en varsin skål gotta och såg Mello-premiären. Inga speciella bidrag men det var väl de fyra bästa som tog sig vidare kan jag tycka. Wictoria hade ett snyggt nummer och en hyffsad ballad!
 
 
 
 
 
Idag har vi återgott till färskpressad juice, grönsaker och träning :)
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se