Före & Efter

 
 
 
 
Åh vilken härligt solig underbar torsdag vi bjuds på i min landsända idag!
Har varit ute och traskat runt min lilla by och tankat skön energi nyss.
 
 
Lagade soppa till lunch, jordärtskocka och bakade supersnabba kesobrödet till, toppen helt enkelt!
 
 
 
 
Ni kankse precis som jag gillar sådana före/efter bilder? Därför tänkte jag bjuda er på just en sådan idag. Var hos frissan häromdagen och ljusade upp mina längder och klippte av en halv decimeter på längden.
Inget superomvälvande kanske men lite fräshare känns det åtminstone
 
 
 
 
 
Före och efter!
 
Mitt hår är sådär skandinaviskt tunt och fint så det passar bättre med en frisyr i axellängd. Nu är det lite längre än så men men...
 
Jag kan verkligen bli superless på mitt hår från ena sekunden till den andra och då måste jag bara till frissan pronto! Funderade ett tag på att sätta i lite löshår för att fylla ut det nertill men det är ju en hel del jobb med dessa extensions och jag är SÅ lat nuförtiden när det kommer till mitt hår. Tex tvättar jag det endast två gånger per vecka för jag tycker det är superjobbigt att föna och fixa det efter.... Men mitt hår är van vid att tvättas sällan så det är inget problem!
 
 
 
 
I morgon direkt efter jobbet åker jag upp med mina härliga vänner i Vinklubben till Vemdalen. Bara massa härligt häng, babbel, mat och after ski, ska bli riktigt skönt!
 
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se