Fredagslyx!

 
 
 
 
 
Så pigg och på G idag, fingers crossed att det fortsätter!
 
 
Haft två tjejer som sussat med mig inatt, Sessan och Nikki, så mysigt. A är bortrest och då passar dom små liven på att mysa i stora sängen.
 
 
 
Så snart jag släppt av Nikki vid skolan 07.30 i morse så skyndade jag mig till spinningsalen. Så härliga 45 minuters svettfest som sedan följs av TRX-banden och styrka för hela kroppen. 
Idag stannade jag inte kvar på frukosteen som serveras efteråt utan susade snabbt hem till duschen. Sedan la jag mej på sängen med ansiktsmask och lyssnade på podd, alltså jag kan knappt tänka mej nåt härligare!?
 
Nytränad, nyduschad och sedan bara få ligga ner och götta sig i sängen
Ansiktet jublar av all fukt som masken ger
 
 
 
 
 
Sheetsmasker är mina absoluta favoriter
 
Dessa ark indränkta med serum som bara smälter in i huden
 
Av essa 3 är Leegeehaam Wanna be aqua fit nr 1!!
SÅ mycket fukt och svalka för huden och en dröm efter ett svettigt träningspass!
 
 
 
 
Skincity levererar som vanligt
 
Annars är min senaste investering denna ansiktskräm från make p:rem
 
En lättviktig återfuktande creme som omedelbart lugnar en irriterad eller känslig hud, samtidigt som den stärker och skyddar hudbarriären. Innehåller bla Probiotika ssom säkerställer hudhälsan.  
Probiotika har ju blivit väldigt populärt även inom hudvården senaste åren.
Dessa goda bakterier som vi annars förknippar med magens hälsa men som självklart också kan tillsättas i krämer för att stärka våran hud!
 
 
 
 
 
Ja en riktigt lyxig start på denna fredag
Jag har jobb-helg att se fram emot.... typ.... men när man är inställd på det så funkar det helt ok! Annars peppar jag och Nikki för morgondagen och startskottet för Mello 2019!
 
 
 
//PIllan


Har faktiskt aldrig testat nån av dessa!

Svar: De är underbara👍🏼
Pernilla/Pillan

Jag har aldrig testat spinning men det verkar kul :)

Svar: Ja det är skönt👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se