Fredagspepp

 
 
Fredag och ledig sådan!
 
 
Självklart passar jag alltid på att köra morgonspinning och trx de fredagar jag har möjlighet! Som vanligt helt underbart
 
Sedan hem och städa klart huset. Tagit en rejäl storstädning men som alltid blir de där undangömda ställena kvar.... lådor och sådant som jag tänker det tar jag sedan. När är sedan?!!
 
Nåväl ytan är blank och fin och eftersom det mest liknar april utomhus har jag passat på att vädra allt och även vädrat huset. Huu det blir dammigt inomhus på vintern alltså!
 
 
 
 
 
Världens bästa Nikki hade fixat med nya lack till mamman igår, hon vet vad som går åt för mej. Självklart riktigt bubbelgumsrosa så det är så mina "tassar" ser ut just nu, med lite glitter också :)
 
 
 
 
Sitter och väntar på att herrarnas storslalom ska köra igång och håller självklart tummen för Mats Olsson! Hoppas han får till två pang-åk nu!!
Filippa är på väg upp för att se på helgens avslutande slalomtävlingar. Så jäkla trist bara att det är plusgrader och slask.... I februari ska det väl vara kallt och gnistrande...Hade varit så mycke trevligare att visa hela världen Åre i den skruden!
 
 
 
Ha en fab friday
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se