Ny vecka gryr

 
 
 
 
God morgon på er
 
Ja en ny vecka gryr och jag jobbar fram till och med fredag. Som en helt vanlig vecka för många av er mao...fast jag jobbade även igår söndag. I lördags hade jag tagit semester pga stalljouren så egentligen skulle jag ha "tuggat" sju dagars jobb-period. Men jag gillar verkligen skiftarbete, det passar mej perfekt!
 
 
Mina arbetspass är fördelade 06-12.30 eller 06-13.30 eftermiddag startar 13.30-20 eller 14.30-22
Så jag har väldigt mycket tid över för annat tycker jag själv! Särskilt då Nikki går i skolan och jag inte börjar jobba förrän på eftermiddagen. Då hinner jag oftast massor
 
 
 
Självklart jobbar jag ju även helger men är då ledig vardag istället. Såklart måste jag även "offra" vissa storhelger och även om det kan vara trist så uppväger mycket annat!
 
 
 
 
 
 
 
Sessan spanar ut över sina jaktmarker då solen sakta stiger!
 
 
 
 
Den här veckan har jag inget speciellt inplanerat utan det blir förhoppningsvis bara en helt vanlig  vecka då träning, matlagning, jobb och hushållsaberte avlöser varandra i en strid ström :)
 
Har ni något speciellt inplanerat?
 
 
 
 
Ha det så bra
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se