Partyhelgen blev nackspärr och migrän....

 
 
 
 
Jahapp då var det måndag igen då
 
 
Jo då vi var iväg till Vemdalen och det var massor med folk, tror runt 2500 på After skin!!
Vi var där på fredag eftermiddag och hade väldigt roligt. Dansade, tog en shot, några öl, hoppade och tjoade...men sen var det liksom finito på de här tant-gänget.
 
Varken kvällsutgång eller fler after ski blev det för oss?!
 
Själv har jag ju haft nackspärr över en vecka och det blev värre och utvecklade under lördag eftermiddag migrän..buhuuu så jag satt i en fotölj och tyckte synd om mej själv i flera timmar. De alkoholhaltiga dryckerna hade jag med mej hem igen så det blev en väldigt stillsam MEN ändå väldigt trevlig helg!
 
 
Tanter ska kanske hålla sig hemma?
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se