Strålande söndag framför oss

 
 
 
 
Att få vakna av att det sakta letar sig in ljus bakom gardinen!!!
Att klockan ändå bara visar sig vara 06.30!!
Tack för att våren ändå är på väg!
 
 
 
 
Jag och mini var laddade för sista deltävlingen igår men strax efter att Mellovinjetten rullat ut så blev Nikki tok-trött och ville direkt gå och lägga sig?!
Tänkte att hon kanske håller på att bli sjuk men hon vaknade i morse och var som vanligt... det var nog bara mycket frisk luft igår som däckade henne.
Vi var ute och grillade korv i nån timma och sedan fortsatte hon med att leka i våran lilla skog ända tills jag ropade in henne för middag.
 
 
Pizza-night och efter detta lördagsgodis så det blev väl den berömda palt-koman som slog till ;)
 
 
 
 
 
 
 
Har ni sett!
Alltså jag älskar verkligen Ranunkel, hur vackra!!!
 
 
Mycket vackrare än rosor om du frågar mej. Alla dessa små lager med blomblad är helt enkelt fascinerande
 
 
 
 
 
En kopp kaffe och en skål yogurt med fruktsallad och nötter, härlig start för min mage
 
 
 
Idag ska vi kika på Sprint-stafferna på tv och hålla tummen att Sverige lyckas knipa nån medalj och sätta de där grannarna i väst på plats! Herrejisses igår var ju Johaug redan i duschen innan de andra kom i mål....trist då det blir SÅ stora skillnader!
 
 
Sedan har vi tänkt att vi själva ska ta fram de smala laggen och ge oss ut i solen! Finns ett spår här i vår lilla by som vi tänker prova.
 
Jag gillar att åka längd... då solen skiner som den ju gör idag! Några minusgrader också så förhållanderna är perfekta!
 
 
 
 
 
Ha en superskön söndag
 
//PIllan


Hej! Helt utanför ämnet men för några (?) år sedan skrev du att du skulle sluta snusa. Hur gick det? Hur gjorde du? Har du några tips? Är där själv och behöver pepp! Du är så duktig på att inspirera så kanske även i detta ämne?!

Svar: Jag var väldigt motiverad och slutade abrupt! Första veckorna la jag typ hushållspapper under läppen😃 och tre första dygnen var det rejält svettigt... kommande månad tänkte jag dagligen på snus men det blev gradvis lättare! Tror att ens motivation är drivkraften!!
Lycka till👏🏻
Pernilla/Pillan

Tack!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se