Tisdagsfrid

 
 
 
 
Tisdag och en lite annorlunda sådan... eller det är väl en vanlig tisdag men jag jobbar eftermiddag. Det betyder att jag inte har min aerobics-klass som jag brukar. Vissa gånger blir det så, att jag inte lyckas byta bort mina kvälls-skift och därför kör jag min klass i morgon istället!
 
 
Jag har annars en riktigt fridfull förmiddag här hemma.
 
Gjorde en riktigt god frukost till Nikki med färskpressad juice, gröt och grova mackor! Dagens bästa mål enligt mej är absolut frukosten. A är av en helt annan åsikt och får bara i sig juice, kaffe och D-vitamin som jag ger honom....
Sånt där med vitaminer har han aldrig ens tänkt på själv utan jag är som en levande dosett och pluppar fram tabletter som jag tycker han ska äta :)
 
 
 
En prommenad i solskenet! föjde när dom åkt iväg, så härligt. Var faktiskt lite fruset på morgonen så det gick att prommenera utan att riskera livet! För hu vad det är isigt på vissa ställen.... Längtar efter bar asfalt nu!
 
 
 
 
 
 
Väl hemma igen så blev det dusch, ansiktsmask, fixa fötter och hår plus en andra friukost som ni ser på bilderna. Älskar äggröra på macka och en mumsig smoothie är heller aldrig fel!
 
Att jag för ovanlighetens skull även hade två nya magasins att bläddra i förgyllde stunden ytterligare. Förr köpte jag alltid tidningar men efter bloggar och Instagrams intåg så händer det ytterst sällan.....
 
 
 
 
 
Ha nu en riktigt härlig tisdag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se