Iskyla, fynd och thaimassage

 
 
 
God morgon onsdag
 
 
Brr riktigt freezing här denna morgon med - 21 grader! Inte min cup of tea.... men under dagen ska det tydligen istället börja vräka ner snö. Ä det inte det ena så är det de andra...vad sägs om -5 och solsken liksom??
 
 
 
Hur som haver så ser jag extremt mycket fram emot att klockan ska slå 10 för då har jag tid för thaimassage. Alltså kan nog vara det bästa för välbefinnandet. Älskar dessa hårda nypor och mina muskler gör detsamma. Hoppas hon kan gå in med en armbåge eller knä på min onda högersida av rumpan!
Plågsamt och skönt på samma gång
 
 
 
Jag har startat min morgon med kroppsstyrka och yoga här hemma. Tänker att det är bra om blodgenomströmningen är igång i musklerna så blir det mer effektivt
 
 
 
 
 
Fyndat har jag gjort också!
Ett par nya boots i riktigt skinn för halva priset, sånt gillar man ju :)
Hade inga svarta skor som känns lite finare så dessa var helt perfekt. Passar till både byxor, kjol och tights
De fanns på Din sko för dej som undrar
 
Förr köpte jag väldigt mycket skor men nu händer det inte alls ofta.....
 
 
 
 
Nu ska jag plocka ihop lite här hemma innan jag styr kosan mot njuningen!
 
 
//PIllan


Kyligt här idag också, och en MASSA snö! Snygga skor du hittat! :)

Svar: Ja jag är ingen vintermänniska så jag längtar till vår!😊
Pernilla/Pillan

Vill inte ha snö nu nu får våren gärna komma, men skönt med en thaimassage där då kan du drömma dig bort lite kanske haha





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se