Mera firande

 
 
 
Hej hallå
 
Tusan idag är det lite "bitigt" ute..... -25 stod termometern på och däcken på bilen var i princip fyrkantiga, kändes det i alla fall som! Brrr
 
Inte så roligt att ge sig ut strax före 06 då
 
 
 
 
Nä istället fokuserar vi på något som kan vara bland det godaste enligt mej, smörgåstårta! Alltså älskar detta. Men det får inte vara nån slibbig legym-eller mimosa-sallad i, rys ! Nä jag gör alltid salta smaker med tonfisk, lax och skaldjur, det gillar mina smaklökar!
 
Snabbast är ju sådan här på polarkaka. Slängde ihop en som vi skulle kunna mumsa på igår kväll. Filippa var hemma en sväng och såklart ville både mormor, morfar, Kamilla och Tilda även fira att hon fyllt 20 år den gångna helgen. 
 
 
 
 
 
Inte den vackraste jag gjort men herregud jag hade lite båttom för att hinna med Nikki till stallet innan gästerna skulle komma.
Huvudsaken den smakar gott och det gjorde den!
 
 
 
 
 
När mörkret föll var det bara att tända upp i kakelugnar och massor med ljus, koka rykande hett te så gästerna skulle få det riktigt varmt och mysigt!
 
Cozy
 
 
 
 
Kamilla och busungen Tilda som precis som vanligt fällde stora krokodiltårar då hon skulle åka hem.... Hon vill aldrig lämna Nikki, största idolen :)
 
 
 
Ikväll ska jag försöka ta mej till gymmet för några svettiga pass, allt för att få upp värmen i denna frusna kropp!
 
 
Ha det gott
 
//PIllan
 
 
 


Det ser verkligen gott och trevligt ut! Vilken smart idé att göra smörgåstårta med polarkaka :D Kram

Svar: Ja prova!
Pernilla/Pillan

Snygg tårta!

Vad fin den var!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se