Nya kuddar och ut med gran in med tulpan

 
 
 
 
Onsdag och jag är ledig idag, så himla skönt!
 
Startade min morgon med att vakna 05.00.....you know me! Men jag låg kvar och knep ihop ögonen en stund till, sedan låg jag och läste nyheter i mobilen.
Till min sorg såg jag att Anna Swen Larsson tyvärr hade diskats i gårdagens tävling! Så himla trist nyhet för det sista jag gjorde igår var att se när hon knep en pallplats i Flachau och kände glädje med henne
 
Nåja nu vet hon iaf själv att hon kan fajtas med de bästa och om några veckor väntar ju VM på hemmaplan!
 
 
 
 
Efter frukost drog jag iväg på spinning och multiträning som är ett slags styrkepass med flås kan man lungt säga! Herrejisses så jobbigt, men att sedan komma hem och ställa sig i duschen vid strax före 09 är en underbar känsla. 
Sedan var jag hungrig som en varg och slukade en stor tallrik med spagetti och qourn-färs!
 
Utgifter - Inkomster
 
 
 
 
Ja nu är man sugen på ett rent och fräscht hem med fina tulpaner och andra färger än julen bjudit på!
 
I soffan har ett gäng nya kuddar fått landa
 
 
 
 
Två med grå botten och en med lite lila tryck men alla med fåglar som motiv. Kanske kan locka på våren och flyttfåglarna som återvänder (så småningom) Än får dom nog snällt stanna på sydligare breddgrader ett tag till för januari och februari brukar bjuda på bitande kyla!
 
Men idag skiner solen och det är bara runt ett par minusgrader och jag är mer än nöjd med detta!
 
Kuddarna hittade jag på HM:s rea, tror dom kostade typ 30 kr styck!!
 
 
 
 
 
På bordet ligger vinterns magasin från Vemdalen
 
Jag har nog inte berättat att Filippa är där och "säsongar" denna vinter. Hon håller till i skidshoppen och inte som skidlärare som man kanske kunde tro?!
Nä hon var rädd att hon skulle måsta ta hand om massa barn som egentligen inte vill åka skidor... ;) ha ha
 
Hon och kompisen Julia har flyttat in i en lägenhet och det är nog ganska mycket partaj mellan jobb-passen om jag får gissa!
 
 
 
 
 
Nu önskar jag dej en fin onsdag
 
//PIllan


så fint och fräscht med blommor :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se