Sånt här ska man inte ens nämna....

 
 
 
 
God morgon fredag
 
Jag är ledig tre hela dagar, minns knappt när det hände senast.... Ska verkligen bli så skönt!
 
 
Nåt annat som just nu känns extremt skönt är att jag inte är förkyld. SÅ många runt omkring mej som hostar och snörvlar. Det är faktiskt så att jag inte varit förkyld sedan i april!! Jag vet man ska inte ens nämna detta för vips så ligger jag väl nedbäddad...
I april åkte jag på en riktig flunsa med feber och blev liggande i flera dagar. Under sommaren tänkte jag sedan att nu får man väl en sån där sommarförkylning, men icke frisk hela sommaren.
Vid skolstart är det i princip obligatoriskt med baciller som griper tag i en men inte ens då bet dom där rackarna på mej!?
 
Jag tackar naturligtvis för detta och hoppas att mat, träning och lite extra vitaminer bidragit till detta. Ibland är det liksom så att bacillerna kommer inte åt en och andra gånger är det som det bara går runt och man blir aldrig kvitt dem!
 
Nu fortsätter vi att preppa kroppen med massor med fruktoch grönsaker . Ni vet väl att man ska försöka äta minst 500 gram per dag enligt livsmedelsverket!
 
 
 
Ha en toppenfredag
 
//PIllan
 
 


hoppas verkligen att du slipper, passar på att önska dej en fin helg=)

Svar: Tack detsamma🌟
Pernilla/Pillan

Jag har lyckats klara mig nästan hela förra året, men alla andra i familjen har varit sjuka, speciellt vår son! Hoppas 2019 blir ett "sjuk-fritt" år :)

Svar: Ja det hoppas vi på🙏🏼
Pernilla/Pillan

Jo, "peppar peppar" och "ta i trä".
Inga förkylningar är välkomna nu, vi boostar m mkt grönt och frukt men också att klä sig rätt är av vikt sedan glömmer vi inte vår förebyggande träning, ell hur?, :-)..

Svar: Håller med!!Vi kämpar på :)
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se