Summering av veckans träning

 
 
 
 
Go kväll vänner
 
Ja jag har ju börjat att varje söndag kolla igenom hur min träningsvecka har varit så här kommer det på pränt.
 
 
 
Måndag blev det en mjukstart med yoga...namaste
 
Tisdag, som alltid innebär aerobics
 
Onsdag ägnades även den åt yoga och styrketräning med kroppsvikt
 
Torsdag gick jag på med både spinning och cirkelträning
 
Fredag blev det tredje gången gillt med yoga och en snabb prommenad
 
Lördag sken solen och det lockade till ännu en stärkande prommenad och rörlighetsträning
 
Söndag, ja idag har jag avslutat veckan med ett svettigt styrkepass. Triceps fick mest uppmärksamhet!
 
 
Det blev en vecka som fylldes med lite mer "sinnesträning". - yoga, och prommenader och som alltid låter jag humöret styra mej. Mitt motto är att huvudsaken jag rör mej varje dag (helst) vad det blir spelar egentligen mindre roll. Allt för välbefinnandet!
 
 
 
Ha nu en riktigt skön söndagskväll så ni är peppade i morgon när klockan ringer
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se