Träningen v 4

 
 
 
 
Ja det kommer en något försenad sammanställning av förra veckans träning...
Det var även lite si och så med träningen då helgen inte alls blev som planerat! Hade tänkt röra mej där uppe i fjällvärlden men så bidde det icke
 
 
 
Måndag - Startade jag med yoga och prommenad
 
Tisdag - Ingaa undantag utan aerobics i vanlig ordning
 
Onsdag - Körde jag ett styrkepass med fokus på rygg och axlar (axlar är min favorit)
 
Torsdag - Spinning plus ett cirkelpass med core som mål
 
Fredag - Här var det tänkt en morgonspinning men redan då kände jag mej matt och sliten...det blev en prommenad!
Sedan vet ni ju hur kvällen och resten av helgen tedde sig....Ja man vet aldrig vad som väntar!
Och det får vara fine ändå liksom
 
 
Nu har vi en ny vecka för våra fötter men även idag måndag tar jag det helt lungt och det jobbigaste får väl räknas som i och ur med tvätt i maskinen!
 
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se