Avslutningsfest

 
 
 
 
Yes nu är golfveckan 2019 över för denna gång och vi avslutade som traditionen bjuder med After golf hemma hos Pär och Carola!
 
 
 
En helt fantastisk kväll med vänner och ett överdåd av smarrig mat!
En sommarvärme som aldrig ville ge upp och vi satt uppe länge även om det var ett gäng slitna spelare....
Herrgud som vi har kämpat dessa sex dagar på banan! Tror aldrig jag svettats så mycket...
 
För min del blev måndagens sjätte plats den bästa men alla dagar har det verkligen varit toppenkul genom golfens berg och dalar ;)
 
 
Lördagens sista tävling var en Irish rumble vilket kan vara riktigt trixigt men vi var i alla fall nöjda!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alltså all denna mat som vi bjöds!!
 
SÅ gott
Allt från grillat kött, kycklingspett, olika såser och röror, foccacia, ett gudomligt västerbottensmör och massor med sushi!!
 
Som om inte detta var nog...vin, öl, bubbel, avec och marinerade jordgubbar med glass och kladdkaka!
 
 
 
 
 
 
 
 
Millan hade med sig söta lilla Soya!
 
 
 
 
 
Det är inte ofta man söker skugga i sommarsverige...men igår var vi många som "fått nog" efter dagarna på golfbanan... Lite svedda kroppar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såklart börjar man redan längta lite till nya tävlingar och jag har faktiskt jobb-golf nu på fredag så jag är strax PÅ igen :)
 
 
 
 
Tack till värdparet och tack till mina medspelare denna veckan!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se