Bra första golfdag och cappuccino ros

 
 
 
 
God morgon tisdag
 
Idag hade jag tänkt sova ut.... med ett ryck vaknade jag och tänkte att klockan är nog runt 07 men icke - 05.10 och det går inte att somna om!
 
Dimman ligger tät ute såhär tidigt men det ska ju bli en riktigt fin dag har dem lovat!
 
 
Igår startade den efterlängtade golfveckan på Hussborg och vi körde 4-manna scramble med Nicke och Carina. Gick ut som andra boll kl 08.08
 
Spelet flöt på och det var varmt och skönt men med en del regnskurar. Birdiesar började droppa in och efter 18 hål hade vi skrapat ihop 8 st och resten par. Vi var väldigt nöjda och låg länge på 4:de plats. De sista laget slog inte ut förrän kl 15 så först vid 20 på kvällen fanns ett resultat... vi trillade ner ett par placeringar och då åkte vi heller inte ner på prisutdelningen utan blev sittande i kvällssolen och mysde hemma istället!
Men en riktigt bra start för oss!
 
Idag blir det helt annat och jag är nervös som tusan.....
Jag och A spelar par-tävling och det är så kallad bäst-boll då man helt spelar på sin egen boll och sedan tar man bästa resultatet av tävlande par på varje hål. Herregud det kan bli en sån där skit-dag då inget stämmer för mej.... hjälp... men å andra sidan kan det vara så att turen är på min sida och allt rullar i!! Håll en tumme!
 
Vi går nästan ut sist idag, 14.20 så jag skyndade mej att boka in en thai-massage nu på förmiddagen som jag verkligen ser fram emot!
Det blir så många mil i benen denna veckan så det blir skönt med lite knådning!
 
 
 
 
 
 
 
Den här buketten köpte jag till Nikki och rosorna är ju ljuvliga, cappuccino heter fägen. Tillsammans med bla nejlikor och fresia så blev det så vackert!
 
 
 
 
Nu ska jag välja ut en snygg outfit...ni vet är man inte så bra på golf får man åtminstonde försöka vara så snygg som möjligt... :)
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se